Monday, September 12, 2016

Jom Kita Renungkan

Entri #29: Tips..
Sumber: Group Bahtera Emas 24K
Foto: Google Images



JOM KITA RENUNGKAN


Beli emas habis duit. Tak beli emas pon habis duit. Kenapa saya berkata demikian???. Duit ini berhantu sikit 👻. Ada dalam beg RM 200. saya jamin habis. Ada duit dalam bank RM 500. Saya pasti akan habis. Jadi untuk elakkan habis duit, saya beli emas dan emas itu saya simpan.


😉 Bila saya memerlukan cash, saya hanya perlu gadai atau cagarkan. Itulah kelebihan emas. Jangan malu nak gadaikan emas untuk dapatkan wang kerana ianya adalah duit kita daripada emas kita. Tetapi malulah jika kita tiada emas dan di saat kita memerlukan wang, kita terpaksa berhadapan dengan orang untuk meminjam wang 😓. Be Ready

*🏃🏻💨Jom simpan emas serendah 0.5gram




Berminat untuk tahu lebih lanjut atau inginkan bimbingan???

Hubungi saya:
Blog: powergoldpaka.blogspot.my
Email: noorazilamohamad@gmail.com
Sms / Whatsapp: 0192989202




No comments:

Post a Comment