Wednesday, September 21, 2016

Menerima Pengiktirafan FEDMAS

Entri #38: Menerima Pengiktirafan FEDMAS

Teks: Noor Azila Mohamad (powergoldpaka)
Sumber: Group Bahtera Emas 24K
Foto: powergold.biz




EMAS KELUARAN AMETHYST MENERIMA PENGIKTIRAFAN FEDMAS


AMETHYST GOLD CREATION SDN BHD (951063-K) kini adalah ahli BIRO PIAWAI FEDMAS MALAYSIA


Siapakah FEDMAS?

Kebanyakan semua pengeksport, pengeluar utama dan borong di Malaysia adalah ahli-ahli kepada assay FEDMAS di mana mereka boleh mengemukakan sejumlah pengeluaran barang kemas mereka pd FEDMAS untuk daftar ketulenan.

Ia membantu untuk membina keyakinan di kalangan pembeli utama dan barang kemas dibuat di Malaysia untuk dieksport ke Timur Tengah, Amerika Utara, Eropah dan juga di Asia Tenggara.

Semua barang kemas yang dijual di Malaysia perlu DIUJI untuk ketulenan dan MESTI diterangkan berdasarkan Standard Malaysia (MS 1365: Part1: 1994) yang dibangunkan oleh SIRIM (Standard Industrial & Research Institute of Malaysia) di bawah Perihal Dagangan Peraturan-Peraturan (Artikel diperbuat daripada logam berharga) 1994.

FEDMAS berbangga menjadi salah satu ahli kumpulan (Logam berharga) wakil SIRIM untuk membantu dan memberi nasihat standard ketulenan barang-barang kemas yang diperbuat daripada logam berharga seperti emas dan perak.

Tiga makmal FEDMAS (Penang, KL dan JB) SAHAJA pejabat assay di Malaysia yang diiktiraf di bawah MS ISO / IEC 17025: 2005 yang diiktiraf oleh Standard Malaysia dan Pertubuhan Standardisasi Antarabangsa.

Ini adalah BUKTI KOMITMEN syarikat dan kami smua sbg pembekal dan peniaga emas tulen di Malaysia.

Tahniah Amethyst dan tahniah Powergold.

Kini kita melangkah setapak lagi.


Sesungguhnya Amethyst adalah KILANG EMAS dan Powergold adalah syarikat yg memasarkan emas tulen.. kita buat jual beli EMAS FIZIKAL DAN BUKAN SEKALI-KALI PELABURAN EMAS @ APA2 SKIM.



Hubungi Saya:
Noor Azila Mohamad
Blog: powergoldpaka.blogspot.my
Email: noorazilamohamad@gmail.com
Sms/Whatsapp: 0192989202


1 comment:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    ReplyDelete